Jak to działa

Osoba wyznaczona przez szkołę do kontaktu z naszą firmą rejestruje szkołę na naszej stronie lub telefonicznie. W czasie rejestracji szkoła otrzymuje indywidualny login użytkownika oraz hasło, za pomocą których będzie mogła korzystać z serwisu, w razie potrzeby pobierać materiały informacyjne oraz uzyskać szczegółowe informacje dotyczące zorganizowania Akcji na swoim terenie. W momencie rejestracji konto nie jest jeszcze aktywne - zostanie ono aktywowane w ciągu kilku dni przez pracownika naszej firmy, po weryfikacji danych szkoły.

Posiadając aktywne konto, poprzez naszą stronę można zgłosić przystąpienie szkoły do Akcji Ekoszkoły. Po zalogowaniu się na konto wystarczy tylko kliknąć w środek czerwonego przycisku "Przystępujemy do zbiórki telefonów", a zgłoszenie zostanie przesłane do nas automatycznie.

Po otrzymaniu zgłoszenia, do szkoły jest wysyłana Paczka Powitalna, w której znajdują się m.in. plakaty do rozwieszenia w szkole oraz materiały informacyjne. Po jej otrzymaniu można już zacząć zbierać telefony komórkowe.

Po zalogowaniu się użytkownik otrzymuje również dostęp do wszelkich materiałów informacyjnych i promocyjnych pomocnych w zorganizowaniu zbiórki telefonów w szkole.

Minimalną ilością telefonów jaką należy zebrać, aby zamówić bezpłatnego kuriera po odbiór przesyłki jest liczba 30 telefonów.

Zebrany sprzęt trafia do nas, gdzie jest sortowany i przeliczany na środki pieniężne, które szkoła może wykorzystać na bieżące potrzeby placówki.

 
Zobacz nas na Facebooku